×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 33051

זה פשוט לעשות מרשים ו טעים שוקולדים תוצרת בית עבור חברים ובני משפחה בחג הפסחא או בכל עת. תוכל לרכוש תבניות שוקולד הפסחא ב ביותר מיוחד או הנחה חנויות ו מגוון רחב של שוקולד שלך המקומי הסופרמרקט . עם קצת זמן סבלנות תוכל מהר להיות מסתיים מדהים שוקולדי תוצרת בית.

סוגים סדנאות שוקולד מחירים

שוקולד מריר מכיל מורכב קקאו ליקר , חמאת קקאו, סוכר ווניל. זה יותר חזק ועשיר ממנו חלב או שוקולד לבן והוא כלל את המועדף אפשרות לבישול.

שוקולד חלב מורכב את מאוד באותו חומרים פעילים כמו שוקולד מריר אבל יש כלולים מוצקי חלב. זה מתוק, creamier, רך במרקם ופחות קיצוני מאשר שוקולד מריר.

שוקולד לבן לא מורכב מוצקי קקאו, רק חמאת קקאו בשילוב עם סוכר, מוצקי חלב וחומרי טעם, כגון וניל. זה בשפע, שמנת ו מתוקה יותר שוקולד חלב.

צריכת שוקולד - כהה, חלב ולבן - ניתן השתמש לבישול. Dark טווחי כוללות מריר, חצי מתוק מתוק. יש שוקולד מריר עד 80% קקאו אלכוהול וחמאה עם קצת מאוד כמות של סוכר. יש שוקולד מתוק גדול יותר פרופורציה של סוכר וניל חמאת קקאו

שוקולד בישול באיכות טובה ניתן גילה במעבר אפיית חנויות מכולת. זה השוואה בטעם כדי אכילה שוקולד, אבל אחוז של חמאת קקאו יש היה החליף עם ירקות שומן כדי שיהיה פשוט להתמוסס, מסוגל להגדיר ללא הרפיה. יותר זול מ טיפוסי רב שוקולד.

מתחם השוקולד נמכר בבלוקים או כפתורים וניתן נמצא במעבר אפיית חנויות מכולת. חמאת הקקאו יש כבר מוחלף עם ירקות שומן או שמן, מה שהופך אותו פשוט כדי להמיס להגדיר ב שטח טמפרטורה רמת ללא הרפיה. זה אין את טעם ומרקם של שוקולדים אחרים, אבל הוא מיטב לבישול של הילדים.

שוקולד נמס

שוקולד יכול להיות נמס כמה שונה שיטות כוללים על התנור , במיקרוגל או בתנור.

כיריים למעלה - לשים שוקולד ב נקי , יבש, קערה חסינת חום מעל במחבת של מים רותחים. ודא אין מים או קיטור נכנס קערת השוקולד, או שזה השוקולד אולי קח. מערבבים כל הזמן מעל בינוני עד חום נמוך עד השוקולד יש נמס.