×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 28724

בשל החשיבות הגוברת חינוך, רב הורים ובתי ספר לבחור ל- לשכור מורים . רב הורים לא בדיוק להבין בדיוק מה עושה מצוין. מורה

מורים פרטיים בדרך כלל חושב שהם גם מוסמך מאז הם להחזיק די הבנה של נושא . הרבה אנשים נגיד שאדם יש די הבנת של הנושא, אלא שאז הוא יכול להרצות נושא . זאת , יש רב אחרים אלמנטים להיות טוב ויש להם המתאימה הבנה ב נושא לא בהכרח להפוך את מורה גדול מורה

ברור , הבנה העניין נושא הוא חיוני להיותו טוב . אין מורה הוא מסוגל מספיק לדון מוצר ל- שתהיה לי קשה בזמן סטודנט אם הוא לא להבין זה מספיק טוב עצמו. זה לא מציעים כי מורה צריך יש כל משניים אלמנט של לשנן נושא . בכל אופן החונך צריך יש את היכולת להבין העניין נושא לאחר קצר סקירה לפני הפגישה

קל הבנה של נושא הוא בדרך כלל לקוי להיות גדול . מורה צריך יש אמיתי הבנת נושא. למשל, מיומנים במתמטיקה אולי להבין הנוסחה ריבועית אולם נהדר יכול גם להשיג זה. . מורה לספרות טוב מבין העלילה נושאים של כדי Kill א Mockingbird. בכל אופן נהדר גם מבין ההיסטוריה מאחורי הרומן .

A טוב מורה צריך להיות מנוסה מורה. ככל חווה את המורה הוא, ככל הנראה הוא יהיה כתובת את סטודנט 's חששות. בלתי מקצועיים מורים פרטיים לאנגלית צריך בתחילה לחשוב על התנדבות וחונכות משפחה ו טוב חברים לפני לחייב עבור שירותיהם.

נוסף חיוני אלמנט של שיעורים הוא נתקל מעולות אינטראקצית יכולות. מורה צריך לא רק להבין את נושא אולם כן יש את היכולת מספיק לדון זה. מישהו עשוי יש את היכולת לפתור כל במתמטיקה בעיה בכל אופן הוא לא יהיה תמיד להפוך הפתרון שלו קל להבין אל המתאמן.

הצלה נפלאה הוא טוב של המתאמן 's ביצועים . ותשובות , החניכים לא להבין בדיוק מה שלהם בעיות בקורס הם. הם קרובות מרגיש בעצמות של אחד שהם נאבקים או שהם מקבלים ציונים גרועים. 'מצוין מורה יכול להבין מה מקומות ו בנות את סטודנט יש וניתן אספקת סקירה של אלה בפרט הנושא locations .

נוספת מאפיין של טוב הוא יכולת ל- להבין את סטודנט 's תרחיש. מתלמדים מי עסקה עם מורים בדרך כלל ש הרגיז ו מורה צריך לא לא להפוך את נסיבות גרוע . כן , החניכים יכול קרובות יש מגלים מוגבלויות כך מורה אולי צריך לדון מסוימים אלמנטים אחרת או לנצל א שיעורים איטי שיעור הוא חובה גם להיות סלחני של קטן שובבות על ידי המתאמן בתור שובבות אולי להיות שנגרמה על ידי מתח .