×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 23992

כפי שאתה ככל הנראה יש נכתבו ל- לממש , התכנון אירוע החתונה הוא גם מעניין ו קרובות קצת יותר מורטת עצבים . מתכוננים אירוע כמו מיוחד כמו חתונה הוא הרבה עילה התרגשות ו תוחלת. זאת , יש כל כך הרבה לעשות, יותר סביר, מאז תוכלו רצון זה לכל ללכת מושלם זה הרבה עילה חרדה ו הדגיש עצבים וכאשר כאשר אתה לשקול שזה אינו את לדוגמה שאנחנו עושים על קבוע בסיס , ולא משהו שאנחנו כלל שום הכשרה, אתה צריך להקל קצת על בחיפוש עבור מצוינות ו שואפים להתרכז את התרגשות

שלך שמלת הכלה הוא הסבירה ביותר להיות הכי משמעותי מרכיב של חתונה. כולם 's עיניים תהיינה על כלה לעתיד. לא משנה מה סגנון של אירוע החתונה אתה להרים , תוכלו למצוא שיש הרבה מכס כי להתחבר את חתונה - אפילו עם חלק יותר יוצא דופן נושאים חתונות . ובכל זאת, יש חדר שיאפשרו לך להוסיף משלך ייחודי נוגע - קבלת שלך חתונה ייחודי משלך .

אם יש בעצם מעולם נחשב למעשה פיתוח משלך החתונה שלך שמלת , אתה צריך מספקים זה קצת חשב . אם אתה למעשה במחיר שמלת הכלה, תוכלו יודע שגם סוף נמוך מותגים עשויים לעלות מעל 5 או 6 מאה דולרים. שמלות כלה וערב 2016 נמכרות על ידי כלה חנויות נוטות כוללת הרבה התקורה מוספות הוצאות שבו אתה יכול למנוע על ידי בעיצוב משלך שמלת הכלה. אם אתה צריך חבר טוב או קרוב משפחה שהוא טוב-מיומנים תפירה, אתה יכול לחסוך אפילו יותר כסף . בין ב הגדול יתרונות של בעיצוב משלך שמלת הכלה היא תרצו בסופו של דבר עם אמיתי יחיד מסוגו, שמלת כלה אף אחד אחר הוא בעלים

אחת טיפול - לפני אתה להתחיל בעיצוב להיות ספציפי שיש לך או יכול לגלות אדם עם הנדרש מיומנויות ל- באמת לפתח חתונה אירוע שמלת מן העיצובים שלך מושגים. זה לא משהו שאתה יכול לחכות עד את הדקה התשעים לעשות. מה צריך לבלות כמה ניכרת עת בעבודה עם זה יחיד - מבעוד מועד החתונה - כך להבטיח היא יחיד 's מיומנויות ו זמין .

. הצלה נפלאה מקום ל- להתחיל שהניבו רעיונות עבור שלך חתונה שמלה היא לחשוב על את נושא של חתונה מתי ואיפה זה יהיה שיתקיים. זהו במיוחד מכריע עבור חיצוני חתונה מאז את תגובות יכול להיות משמעותית על סגנון של חתונה אירוע שמלה אתה לפתח . כדוגמה, חיצוני חתונה בטקסס בחודש אוגוסט דורש אירוע החתונה שמלה עיצוב כי לא אעזוב אותך טבול זיעה .